Jalan Jalan Carik Pasal ,


18 dec 09 . haha . ponat eden bejalan seharian . ny sume gare2 kaka aku , ija . huu . p best la jgk dr dok uma je en . smlm , aku g mid valley . nek ktm tuh alamak hay , rmai na mamp . bwh ketiak aku un ade owg . huh . then da cmpai . kaka aku na redeem diamond , g la kt idc . cmpai2 je en , aku nmpk sign yg na wat aku mengamok + teberak kat ctu "Counter Close" ! wtf , man ! huu . pnye lah geram . da aa penat gyle na cmpai mid tuh ! dgn hati yg pasrah , kitorg un balek la ke pgkal jln . huu . nek ktm , then tuka monorel . fes2 ktowg engat mono de dkt2 ctu jeh . p bile tye owg , dy tunjuk pnye la jao kne jln ! sungguh ku ta mampu utk b'kate ape2 lahh . jln je aa jao2 un . hm . then , at last , cmpai laa at times square . p best jgk la dpt mkn Mcd kaka blnje pnt2 un kn . hee . lps shopping2 cket ,bwu la ktorg balek . ade la dlm kol 10 lbeyh cmtuh . beshh :)









No comments:

Post a Comment